17 de abril de 2007

Scotty busca un hogar



Nos mandan este correo desde Bellpuig.

Son un grupo de amantes de los animales que se dedican a recoger perros de su pueblo y los tienen en acogida en sus casas hasta encontrarles un hogar. Su labor es admirable, así que tenemos que conseguir ayudarles!!

(Copio)

El tenim d'acollida, necessita una família.Té uns 4 mesets, mascle, serà mitjà-gran, molt bo i tranquil.Busca sobretot molt carinyo ( ja ho ha passat prou malament).


M'habien tallat la cua ( el meu veterinari diu que ho van fer expressament, potser amb unes tissores), hem van recollir i hem van curar, ara estic a un pis d'acollida, estic molt bé, la cua està totalment curada, i jo sóc molt bo, carinyós i simpàtic, necessito una família que hem vulgui i m'estimi. Moltes gràcies per l'atenció.

No hay comentarios: